- Częste pytania związane z zakupami online
Tak, wszystkie ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT.
Wszystkie informacje o kosztach wysyłki zamieszczone są w dziale „Płatność i dostawa”.
Tak. Do wszystkich wyrobów zakupionych w naszym salonie załączamy paragon lub fakturę VAT. Ten
dokument stanowi gwarancję na wady powstałe z winy producenta. Bardzo dbamy o właściwy dobór
dostawców, dlatego błędy i wady zdarzają się niezwykle rzadko.
Zakupu dokonują Państwo online. Należy wybrać odpowiednią kategorię produktu, następnie kliknąć na
„do koszyka”, wejść do niego i postępować zgodnie ze wskazówkami, wypełniając formularz
zamówienia.
Jeżeli mają Państwo obawy o kompletność zawartości, lub paczka jest naruszona należy zdecydowanie
odmówić jej odbioru. W następnej kolejności prosimy o spisanie protokołu z doręczającym przesyłkę. W
protokóle należy wskazać, iż odmowa przyjęcia nastąpiła z powodu uszkodzenia paczki. O zaistniałym
fakcie należy bezwłocznie nas poinformować
UWAGA! Podpisanie odbioru przesyłki uszkodzonej całkowicie zwalnia z odpowiedzialności za jej
zawartość kuriera, firmę doręczającą oraz Internetowy Gold Fox.
Tak. Każdy produkt z brylantem posiada certyfikat. Gwarantujemy, że zakupiony brylant jest wysokiej
jakości, co można sprawdzić u zrzeszonych rzeczoznawców Polskiego Towarzystwa Gemmologicznego.
Tak, każdy wyrób kupiony w naszym sklepie pakowany jest w ozdobne pudełko i torebkę.
Aktualnie posiadamy sklep stacjonarny w
– Otwocku przy ulicy Warsztatowej 21/9